lauantai 10. joulukuuta 2011

It`s time to vote!

Kuinkas muutenkaan sitä viettäisi lauantai iltaa, kuin kotona siivoten ja surffaillen. Voin kertoa, huomenna mä olen todella kiitollinen tästä valinnasta:) Tänään oli niin mieletön päivä töissä, että huomisesta en odota yhtään huonompaa:) Mutta asiaan. Mulla on ensi viikonloppu vapaana! Halleluja! Ja sehän tietää sitä, että kiireisen maraton työviikon aikana en todellakaan ehdi mitään asuvalintoja miettiä, joten sä saat taas astua puikkoihin! Tällä kertaa vaihtoehtoina kolme mekkoa, joista mä kyllä valitsin jo oman suosikkini, mutta haluan lisää mielipiteitä! Äänestys tapahtuu jälleen kerran joko ruksittamalla, hauska, mielenkiintoinen, siisti kohdasta tai ihan kiltisti kommentoimalla. Ja lupaan että kommentista tulee 2 pistettä:):)


Mekko nro 1
 Jos tämä on sun valinta, klikkaile; hauska!

Mekko nro2 ja väsynyt naama.
 Jos haluat äänestää tätä klikkaa; mielenkiintoinen.

Mekko nro3
Jos tämä on sun mielestä paras vaihtoehto klikkaa mua, eiku klikkaa; siisti! :D

 Nyt ei muuta kuin urakalla jeesaamaan mua! Ja toki jos tiedät olevasi ensi viikonloppuna mun seurassa niin sitä paremmalla syyllä kannattaisi äänestää. Voin vaikka pukeutua muuten jätesäkkiin! Nyt mä alan heti perään vääntämään uutta tekstiä, kun noita kuvia on kertynyt taas ihan kiitettävästi:)  Kivaa iltaa kaikille ja mukavia sunnuntai krapuloita!

Rakkaudella, Tanja

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

3!!;) -n