keskiviikko 8. elokuuta 2012

Hipheihurraa!

Kesäfiilarit on kaivautunut jostain syvältä sisimmästäni esiin. Mistä lie johtunee ;) Ensimmäistä kertaa koko kesän aikana mä haaveilin tänään uusista kesävaatteista.  Mitään en ostanut vaikka kovasti sovittelinkin kaikkea ihanaa. Vaikka kärvistelenkin hurjassa kesäfiiliksessä, niin silti eilen kun kävelin iltalenkkiä karvapallon kanssa niin se taivaan pimeys oli jotain melko siistii. Odotan jo innolla syksyn tuloa. Sitä kun puut alkaa kellertää ja lehdet tippuu maahan. Sitä kun voi laittaa villasukat jalkaan, fiilistellä takkatulen äärellä ja kietoutua peittoon ilman hikikarpaloita otsalla. Syksyssä on romantiikkaa!

 KesäTanja :)

Syksyn lähestyessä mulle tulee aina hurja tarve tehdä mun hiuksille jotain. Tuon kuvan valitsin sen takia, että otsahiukset himottaisi aikasta paljon. Jos nyt katsotaan millainen syksy tulee ja tehdään sitten päätös sen mukaan. Punaiset?

Päätin muuten tällä viikolla, että nyt tsempataan ystävien kanssa. Varsinkin kun eilen näin ihanaa Nooraa niin tuli olo, että mun täytyy panostaa enemmän ystäviin. On aika taas kaapia se sosiaaliTanja kengän pohjasta! Varokaa vaan ystit! :D Parin viikon kuluttua mä annan kaiken aikani täysin mun kullalle!

Ihanaa keskiviikkoa kaikille!

Syvällisin terveisin Tanja






Ei kommentteja: