maanantai 25. huhtikuuta 2011

GreenGreenGreen!

Pikkuhiljaa alkaa kasvustoa puskemaan esiin tuolla takapihalla. Kiirehän tässä tulee laittaa piha kuntoon, että pääsee nautiskelemaan auringon lämmöstä ja loistavista grillailu ilmoista. Takapiha ei ole mitenkään perussiivous kunnossa vaan talven ja remonttien jäljiltä tuskien taival. Kaikki rempparoippeet kun on vaan heitetty takaovesta ulos! Ja tänään nyt sitten aloitettiin niiden raivaus. Tai siis toisin sanoen yksi poika tuossa niitä heittelee ja mä nautin Kiran kanssa auringosta. Kyllä mäkin aina välillä haravoin, mutta yritän jo henkisesti valmistautua ensi viikkoon, koska viimeiset päivät ennen lomaa on aina ne rankimmat! :) Eilen kun katselin tätä pihaa (joo mä oon nytkin pihalla) niin oli ihan pakko kaivella tuota kameraa esille ja ottaa todistusaineistoa tästä kaaoksesta. 

 Tämä ihana näkymä on meidän terassilta!! Nautinto!

 Jonkun verran on tullut revittyä seiniä, kattoa ja lattiiaa...

 Ja vielä siellä seassa on luntakin! mur!

 On mulla sentään pieni oma mustikkamaa:)

Ja kukkasia ympäri pihaa<3

Kahden viikon kuluttua deadline tämän pihan kanssa, niin mä ainakin päätin:) Jos lähtisi hakemaan vähän grillimakkaraa ja sapuskoisi välillä niin jaksaa taas ahertaa ja nauttia auringosta:) Se olisi kai kolme tai neljä päivää töitä ennen lomaa!! Perjantaina kello 19.15 olisi tittidii ja nautinto alkakoon:) Lomaehdotuksia otetaan vastaan!!? Haluan tehdä kaikkea kivaa ja muutakin kun vain hengailla kotona! Nyt makkaran hakureissulle ja palaillaan illalla!! Ehkä:)

Kivaa aurinkoo!!

Tanja

Ei kommentteja: