torstai 23. helmikuuta 2012

Soooouuu pink!

Meillä on töissä tällainen 4:n päivän tempaus. Pukeudu värikkäästi! Mulla on niin kivat työkaverit, että ne lähtee näihin mun tempauksiin mukaan oikein innolla :D Tänään oli pinkkiä huomenna jotain ihan muuta :) Tällä viikolla taas ravataan vähän eestaas kahta kaupunkia, mutta ei se mitään! Alkuviikon unilla kyllä jaksaa!

 Kiitos systerille noista housuista!

 Solmujalka!

 Näytän vähä pätkält :D

Tohelo

Tänään on taas matkustettu tänne kotikaupunkiin ja aamulla suunnataan jälleen töihin :) Illalla mä treffaan N:n <3 (toivon mukaan:)) Lauantaista lähtee tavallaan viiden päivän vapaaputki, koska eihän sunnuntaita voi laskea työpäiväksi, eihän? Huomenna mä alan suunnittelemaan jotain älytöntä, mutta siitä lisää myöhemmin :) 
Nyt mä heitän vielä pyykit koneeseen ja suuntaan suihkun kautta unille!

Kauniita unia kaikille ihanille ja vähemmän ihanille!
Tanja

Ei kommentteja: