maanantai 6. helmikuuta 2012

Toinen kotipiha!

Niin kuin monet tietävät niin minä asun kahdessa eri taloudessa. Se on usein rankkaa, koska kuljen usean kerran viikossa kahden kaupungin väliä ja tavarat on aina väärässä paikassa.Viimeisen viikon aikana olen kulkenut tuon 130 kilometriä olevan matkan ehkä noin 10 kertaa. Matkustelu ja matkusteluista johtuvat univelat, täytyy myöntää nyt olen kuitti. Vielä yksi työpäivä ja yödösällä kohti Kotkaa ja ansaitut vapaat!
Nyt tässä tulisi muutamia kuvia täältä minun työkaupungistani. Viime viikolla ennen töihin lähtöä oli aurinkoista ja halusin muutaman kuvan pihastani.

 Kenenköhän pyörä tuossa ? :)

 Mun katu!

 Mun kenttää! Luistimet ens kerralla mukaan :)

 Öö, tuon pitäisi olla parkkipaikka :/

Näitä mä bongailen. Tämä töihin mennessä.

Ja sitten tämä väsynyt tyttö!

Vapailla aion rentoutua oikein kunnolla ja ottaa ilon irti talvesta ja ystävistä! Vapaiden jälkeen on taas aikamoinen työputki edessä. Nyt jorinat sikseen ja päikkäreille keräämään energiaa iltavuoroon! Kuullaan taas!
Pusuja kaikille!
Tanja

Ei kommentteja: