tiistai 31. tammikuuta 2012

Should I behave like my age?

Viimeisen kahden kuukauden aikana olen toheloinut oikein olan takaa ja viime viikonloppu todellakin osoitti sen että nyt riittää. Sen kummemmin yksityiskohtia kertaamatta ihmettelen omaa toimintaani. Koko päivän olenkin miettinyt, että mitä ihmettä! Mä olen oikeasti fiksu ja järkevä tyttö, mutta lähiaikoina mun touhuissa ei ole ollut mitään järkeä! Pitäisikö mun oikeasti käyttäytyä kuten muut ikäiseni? Miten sitten 28 vuotias käyttäytyy? Vai pitäisikö mun käyttäytyä mun omalla tohelolla, mutta fiksulla tavalla? Mulla itselläni on semmoinen olo, että mä olen ansassa. Kahden täysin erilaisen elämän loukussa. Nyt vain täytyisi keksiä miten mä saisin fiksusti nämä kaksi elämää kohtaamaan toisensa.

Tänään juteltuani kahden ihanan ystävän kanssa (ja voi että nämä juttutuokiot tulivat todella tarpeeseen! kiitos!) päätin alkaa toteuttamaan erästä asiaa jota olen jo pitkään miettinyt! Odottakaas vaan kunhan tämä tyttö nostaa päätään täältä mutakuopasta, niin muut jää jalkoihin!
Mutta hei, tänään sain jopa kokeiltua vähän tuollaista puolihuolimatonta kampausta. Suoristusraudalla vähä kieputtelin sinne tänne ja tuloksena oli ihana pehmopehko:)  (Onko toi edes sana?)

 Tohelo!

 Kulahtanut!

Yeah, mä hymyilin tänään :)

Tämä päivä oli osittain todella kiva. Nyt on mukava käpertyä sohvalle tuijottamaan muutaman faktalta tulevan sarjan ja koittaisi vaikka vahingossa nukahtaa :) Huomenna on taas uusi päivä ja uudet kujeet! Palataankohan me huomenissa?

Kauniita unia ja kesäkuvia :)
Tanja

2 kommenttia:

CphGirl kirjoitti...

Muru, tärkeintä on, että oot oma itses. 100%. Ja se oikea Tanja taitaa olla se tohelo Tanja :) oot ihana just sellasena kun olet!

Tanja kirjoitti...

Jeah, mä oon mä :)