torstai 12. tammikuuta 2012

Hengailu päivä!

Eilinen vapaa meni ihan liian nopeasti. Aamulla heräsin aikaisin ja katselin hetken telkkaria, mutta vain hetken kun kävin aamupäikkäreille. Unien jälkeen sovittelin kenkiä ja siivoilin:) Toisin sanoen siivoilin korkkareissa. Iltapäivällä suuntasin shoppailukierrokselle ja hei mä kävin jo äänestämässä:) Illan vietin ihanien kavereiden kanssa; suunnitellessa tulevaa ja leffaillessa:) Muita kuvia mulla ei ole kuin jotain asukuvasia mun eilisistä vaatteista.
Mun uudet rakkaus farkut!

 Farkut Seppälästä ja toppi Lindexiltä.

 Mun ulkoilma vaatteet! Laukku on uusi ja se on Seppälästä.
 
 Pipon kanssa mulla on samaan sarjaan lapaset, molemmat Lindexiltä.

Kiitos, mun eiliseen vapaaseen osallistujat! Oli kivaa! Nyt mä jatkan tämän toisen vapaapäivän viettoa ja yritän saada itseni vireeseen tulevaa työputkea varten! Ja tänään muuten alkaa toden teolla se hillitön treenikausi! Taas! Mutta nyt mulla on loistavat motivaattorit:) Jos alottais siivouksella ja sitten suuntaisi lenkille! 

Rakkautta, Tanja!

Ei kommentteja: