sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Tivoli

Se oli ikuisuus sitten, kun vierailin Kööpenhaminassa! Pakko silti vielä tehdä siitä juttua, koska mä ikävöin mun ystävää! Viimeisenä iltana ennen mun lentoa me käytiin tivolissa ja sinne mä vielä menen uudestaan! Kuvat puhukoon puolestaan!






<3



Mä löysin sieltä itelleni miehen!








Ihania kuvia, mutta ei mitään verrattuna siihen minkälainen tunnelma siellä oli paikan päällä! Tuossa paikassa oikeasti nähdään vaivaa noiden valojen kanssa. Koristeluja vaihdetaan aina teeman mukaan. Ehdottomasti tänä vuonna haluan käydä katsastamassa tämän paikan halloweenina ;) Mulla on hurja matka kuume ja nämä kuvat ei kyllä helpota yhtään asiaa! Mä taidan lakata haaveilemasta ja tehdä asialle jotakin:):) Nyt mun on ihan pakko huilata, sen verran rankka viikonloppu ollut ja vielä muutamat päivät töitä ennen vapaita:) Ja toivon mukaan näen ihania ihmisiä vapailla:):) 

Kivaa alkavaa työviikkoa kaikille, hymyilkää yhtä paljon kuin minäkin:):)
Tanja

2 kommenttia:

CphGirl kirjoitti...

Oi Tanja, Tivolikin täällä kaipaa sua! Tuut kesällä ja Halloweeninä ja sit taas jouluna, eiks ni? ;)

Tanja kirjoitti...

kuulostais sovitulta suunnitelmalta :D