maanantai 9. tammikuuta 2012

Oman elämäni tähti!

Elämä on juuri niin helppoa kun itse haluat. Elämä on juuri niin vaikeaa kuin itse siitä teet! Vuodesta 2012 tulee mun elämän suunnanmuutos vuosi. Mä en vielä paljasta mitä on tiedossa, mutta asioita jotka saa mut hymyilemään kuuhun asti! Mä itseasiassa päätin eilen päivällä että nyt riittää mökötys ja itsesääli ja meikäläinen alkaa vallottaa maailmaa! Pientä vinkkiä netistä poimituin kuvin:):)


Mitähän tähän sanois;)

Next summer ;)

Fashion is my passion!





<3

MiuMau!


Friends <3

Nyt tuli vähän tällainen plääh-teksti, koska mulla on ollut niiiiiin hyvä maanantai! Ja mä päätin tehdä tämmöisen dreams come true-jutun;) Ajattelin aamulla että tästä päivästä tulee katastrofi, mutta ei! Sakkokin vain sai mut hymyilemään! Täytyy sanoa tästä tulee paras vuosi ikinä ja kesästä tulee varmasti ihan huippu! This is my year, can you handle it?




Rakkautta, Tanja!

3 kommenttia:

CphGirl kirjoitti...

I SURE can handle it!
Kos - here we come! ;)

CphGirl kirjoitti...

P.s. Ihanan inspiroiva päivitys!
Munki vuodesta 2012 tulee loistava!

Tanja kirjoitti...

Kiitos Jen, mä uskon kans et sun vuodesta tulee loistava. Ja luulen että meidän yhteiset jutut tänä vuonna tulee olemaan aika supereita :D:D