torstai 19. tammikuuta 2012

Joskus ihan pienestä tytöstä kasvaa iso tyttö!

Miumau! Kiirettä on pidellyt ja kiire jatkuu edelleen, mutta päätin näin ennen nukkumaan menoa käydä heittämässä vähän juttua tänne. :) Voi olla että vasta sunnuntaina kerkeän seuraavaksi kirjoittelemaan, joten palaathan silloin? Mulla oli viime maanantaina synttärit ja nyt olisi viikonloppuna tarkoitus vähän juhlia ;) Ideahan on aivan huikea, mun mekko on mielettömän teini ja mä oon luultavasti kipeä. Kiva! Mutta hei,on sitä ennenkin pidetty villasukkia korkkareiden kanssa. Uskoisin, että ensi viikon aikana mä vähän valaisen näitä juhlia enemmänkin. Laitetaampa hauska kuvasarja näin torstai illan kunniaksi :)





Voisko tohelompaa tyttöä ollakkaan? :) Nyt mä painun unille, jotta mä jaksan huomenna ahertaa, ahertaa, matkustaa ja ahertaa ja nauttia :) Superkiva työviikko lähes takana, eikä voi muuta sanoa kun ens viikosta varmaan tulee vieläkin parempi ;)

Sweet dreams!
Tanja

Ei kommentteja: