tiistai 5. helmikuuta 2013

2013!

Hetki on vierähtänyt kun olen viimeksi tänne kirjoittanut, mutta täällä mä taas olen! Kaikenlaista on tapahtunut, enkä ole saanut itsestäni irti minkäänlaista lorua ja novellia. Nyt uudella temmolla ja motivaatiolla räiskitään eteenpäin! Mä päätin noin 5 minuuttia sitten, että mun elämä alkaa NYT! Ja kaikki te saatte olla siinä mukana, pienellä sensuurilla tietenkin:) Seuraavien päivien aikana mä käyn vähän läpi mun viime vuotta ja varsinkin aikaa jolloin en ole tänne kirjoitellut. Hyvän maun puitteissa tietysti.
Tässä on viimeaikoina tullut pohdittua monia asioita ja osa on semmoisia jotka pidän täysin omien ovien takana, mutta on paljon semmoista jotka voin mielelläni jakaa myös muille. Että mä en paljastaisi etukäteen ihan kaikkea mitä meinaan tänne kirjoitella niin annetaan tämän ensimmäisen tekstin olla tämmöistä lyhyempää sorttia :)


Vähän laadukkaampia kuviakin yritän ottaa jatkossa, nyt pärjätään tällä:) Mä alan heti väkertämään seuraavaa teksti, niin päästään heti huomenna aloittamaan uusi sydämen syke!


Rakkaudella, T

Ei kommentteja: