keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Matkustellen!

Mun uusi elämä vaatii kalliit huvit! Mulla on erittäin polttava matkakuume aivan koko ajan! Minulla on muutamia paikkoja mielessä joissa mä haluan tänä vuonna käydä. Kaikissa kohteissa en varmasti pääse käymään, mutta ainahan saa haaveilla:)

Mä en ole käynyt pitkään aikaan Tallinnassa niin että siellä olisi hetken ehtinyt nauttimaan myös paikallisesta kulttuurista. Kuten terassilla hengailusta.

Vielä pidempi aika on siitä kun viimeksi kävin Ruotsissa. Vähän katuelämästä nautiskelua, kunnon ruokailua ja vähän shoppailua.

Liian kauan on siitä kun olen viimeksi käynyt ystäväni luona Tanskassa. Luulen että Kööpenhaminan tivoli huutaa jo mun nimeä! Onneksi mä saan pienen mutta herkullisen maistiaisen Tanskasta ensi viikolla ;)

Tämän talouden tuo komeampi osapuoli on puhunut Norjassa käymisestä. Mä alan pikkuhiljaa innostumaan ajatuksesta. Suorastaan alan kohta kerjäämään matkaa sinne :)

Välimeren kohteista mua houkuttaisi kovasti Mallorcan,Alcudia ja Kreetan kohteet. Kerran vuodessa on pakko käydä edes kerran etelän lämmössä! Tokihan tässä on jo tammikuussa lomailtu, mutta sitä ei lasketa koska teen tämän postauksen vasta nyt ;) Mä toivon kesästä lämpöistä, että mun matkakuume saisi vähän helpotusta ihan täällä kotona ollessa. Varmaan kyllä kaikki aurinkoiset kelit sattuvat mun työpäiville.

Viimeisenä, mutta ei suinkaan vähäisimpänä, lapin matkailu. Sielläkin olen jo tänä vuonna käynyt, mutta eikai sitäkään lasketa? Mä haluaisin nähdä pohjoisen kevään ja lapin ruskan.

Katsotaan nyt mitkä toteutuu, vai toteutuuko mikään! Kyllä mä selviän tästä vuodesta vaikka en lomalle pääsisikään. Onhan tässä jo lomailtu! ;) Mun elämä alkaa nyt, tervetuloa mukaan!


Mieletöntä kevään odotusta ja rakkautta kaikille!
Tanja

Ei kommentteja: