maanantai 4. maaliskuuta 2013

Karman laki

Mä uskon vahvasti siihen , että kun teet hyvää, saat osaksesi hyvää. Ja pahantekijöille on sitten sitä kuraa luvassa. Mä olen ollut äärimmäisen kiltti. Mä olen suoraan sanottuna ollut liian kiltti. Mä olen hyväksynyt kaiken mitä mulle on tehty ja sanottu. Mutta nyt riitti! Tästä lähin mä olen tiukempi asioiden suhteen. Mietin usein, että kuinka hyvä ja kiltti ihmisen täytyy olla että positiivisia asioita tapahtuisi enemmän kuin negatiivisia? Onko karman laki oikeasti pelkkää lumetta? Palkitaankohan minun hyväuskoisuuteni vielä joskus?
Tämä päivä on tähän asti kulunut pohtimalla erinäisiä asioita. Kyllä, mä myönnän että mulla on nykyään liikaa aikaa pohtia asioita. Toivon että pian minulla olisi niin paljon muuta ajateltavaa että turhanpäiväiset löpinät päästäni katoaisivat :)

Pohdintojen lisäksi mä olen tänään nauttinut hiljaisuudesta, tulesta, kahvista ja maailman parhaasta seurasta, omastani:) Kaikesta huolimatta minulla on hyvä fiilis. Oletettavasti huomenna vielä parempi:) Koitan tässä tänään vielä väkertää pienen postauksen viimeisimmästä reissustani, lumisesta tuhojen ja nautintojen matkalta. On aika jatkaa vaatteiden ja muodin parissa hengailua;) Kiitos ja palataan:)


Rakkautta maanantai päivään!

Ei kommentteja: