perjantai 25. helmikuuta 2011

moi.

Miten voisi paremmin vapaapäivän viettää?
Aamulla kävin viemässä Vilhelmin töihin ja kävin samalla hakemassa posson ja lihiksen. Mikään ei voita sitä fiilistä kun aamusta saa possoa ja kahvia. Se on täydellisen päivän aloitus. Vaikka ei tästä päivästä nyt läheskään täydellinen tullut, mutta hyvä kuitenkin. Aamuhengailujen jälkeen mä suunnistin mamille ja papille katsomaan siskojen kullanmuruja. Siellä oli N, M ja T. Huipputiimi täytyy myöntää! Syötiin korppua,leikittiin legoilla ja selailtiin kuvastoja (jep, mä koulutan vanhemman kummitytön loistavaksi shoppailijaksi). Kävin hakemassa Vilhelmin ja suunnattiin keittiöpisteeseen tekemään ensimmäistä suunnitelmaa. Hyvähän siitä tuli, vaikka suunnitelmat vähän muuttuivatkin. Nyt metsästämään seuraavaa tarjousta ja pohditaan tuota keittiöpisteen omaa.
Vein V:n jatkamaan iltaa Amarilloon ja minne lie, itse suuntasin Pasaatiin ostoksille. En ostanut mitään! Alkoi ihan hirveästi tekemään mieli sipsiä joten suuntasin vielä Prismaan. MUTTA MITÄ IHMETTÄ MULLE TAPAHTUI PRISMASSA!??? Mä en todellakaan ostanut sipsiä, vaan punajuurisalaattia, makaronia ja jauhelihaa(?) Ja käveltyäni yhden peilin ohi tajusin että mä näytin aivan zombilta. Mitä mulle on tapahtumassa?
Onkos tämä nyt jotain vanhenemista, vai mitä tämä outous oikein on?
Kotona tein sitten oikein hyvää makaronimössöä ja kävin katsomaan hauskoja kotivideoita. Olen selaillut kaikkia mielenkiintoisia juttuja netistä, katsoin uutiset ja hämmennyin vielä enemmän. Nyt mä löhöilen sohvalla yli isoissa housuissa ja hupparissa. Meinasin katsoa vielä yhden jakson poliiseja ja sit kömmin untenmaille. Huomenna mä meinasin herätä 10 vuotta nuorempana enkä tuommoisena zombina>



Tanja

Ei kommentteja: