keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Kuinka niin..

mä odotan jo kesää...Tai oikeastaan mä odotan että "meidän" kuntoradalta sulaa lumet, että mä pääsen vähän pehmeämmälle alustalle juoksentelemaan. Samalla musta taas tulee paikallinen nähtävyys viime syksyn tapaan;) Eli jos satut näkemään NUOREN tytön joka ravaa hulluna edestakaisin, laulaa samalla ja saattaa heittää muutaman tanssiaskeleen, ni se olen sitten minä:):) Ja toki seuraan saa aina liittyä, jos vaan kehtaa;D Nyt näin alkuun minut saattaa kyllä bongailla tämän näköisenä;

Ilme ainakin sama:)

Kesällä mä toivottavasti olen ainakin hetken tuollaisissa maisemissa juoksentelemassa. Ja toivottavasti mun kroppakin alkaisi oleen hyvässä kunnossa. Ei sillain ole kiire, mutta ennen kesälomaa;)

Täydellistä:)

Nyt mä alan valmistautumaan töihin lähtöön, illalla sitten etsimään uutta jääkaappia ja tottakai treenamaan.

Ps. Kuka lähtis mun kanssa tuonne hiekoille?

Tanja

Ei kommentteja: