maanantai 21. maaliskuuta 2011

Lauantai riennot painaa.

Lauantaina oli hauskaa, eilen aamulla ei niinkään...Kun pääsee puoliviiden jälkeen nukkumaan ja herää ennen yhdeksää  niin olo on ihan...järkky! Kolme tuntia kärvistelin peiton alla ja vaihdoin viiden minuutin välein tyynyä josko se olo helpottuis...ei auttanut! Lopulta tajusin että mun on vaan noustava ylös ja kömminkin suihkun kautta lääkekaapille. Suihku ja burana auttaa aina! Roadtrip kohti Ikeaa saattoi vihdoin alkaa pienen naaman freesauksen jälkeen.
Fiilis oli toivoton mutta onnellinen:):) Mä selvisin reissusta hyvin, koska mulla oli aivan täydelliset eväät:)

 Tästä lähin kun lähden illalla ulkoilemaan, niin aamulla mun sängyn vieressä odottaa chili Nutsit:):)

 Ja Cola!

 Bongattiin tälläinen erittäin kodikas pieni myymälä, mutta se oli kiinni..

 Saatoin mä ihan vähän darraselta näyttää...

Eilisen päivän retki oli siinä, oltiin tosissaan vaan pikaisella visiitillä, ja luojan kiitos se visiitti päättyi Tikkurilan mäkkäriin.
Tänään mä en ole käytännössä tehnyt mitään muuta kuin töitä ja treenannut. Kävin kunnon hikilenkillä pitkästä aikaa (kesä täältä tullaan) ja sitten tanssittiin Kiran kanssa. Mulla vaan on maailman paras hauva, se tykkää tanssiakin:):)  Mul oli treenien jälkeen ihan mielettömän freesi olo, vaikken mä siltä näyttänytkään;D Mutta mä aijon kaivaa mun kadonneet vatsalihakset ennen lomaa(?) jostain....
Kello vaan juoksee eteenpäin ihan kauheeta kyytiä ja mä olen vieläkin hereillä! Apua. Nyt katselen yhden jakson Poliiseja ja sitten toivottavasti painun unimaahan katselemaan maailman ihanimpia unia, vaikka sinusta ja minusta:D

Ei kommentoitavaa!

Tanja

Ei kommentteja: