tiistai 8. maaliskuuta 2011

Vapaa ilta

Mulla oli eilen tosi lyhyt päivä töissä, niin ehdin sitten vähän kuvailemaan kotonakin:) Mun todellakin piti tehdä kouluhommia, mutta mä päädyinkin kuvailemaan, kuuntelemaan Tauskia ja nautiskelemaan kahvista. Ja jotenkin ihmeessä koko päivä ja ilta meni ihan hujauksessa. Onneksi mulla oli loisto seuraa kuvaillessa. Ja mieletön malli:) 

Kira on niin ihana!

Vähän tämmöisiä fiilistely/inspiraatio kuvia kadonneen remontti innon metsästykseen.

Welcome

Mun ihana lamppu olkkarin kulmassa.

Muumi

  
Tyhjä hengari, missä mun bilevaatteet?

Hemtex

Kira kävi välillä halailemassa,

ja pussailemassa <3
Kira halusi auttaa mua koulujutuissa:)

Kivaa tiistai illan jatkoa ja voimia mulle, että jaksan vielä saunan ja sapuskan jälkeen ahertaa koulutehtävän parissa. Seuraavat pari päivää meneekin ihan järkyttävällä kiireellä ja saa nähä nukunko koko viikonlopun!

Tanja

Ei kommentteja: