maanantai 13. kesäkuuta 2011

Ehkä ensimmäinen ja viimeinen kesäpäivä mulle.

Pienen hiljaiselon jälkeen, täällä taas ollaan. Aika mahtavan viime viikon ja mielettömän viikonlopun jälkeen mulla oli kameraan ilmestynyt varmaan kolmisen sataa valokuvaa. Pieniä kuvapläjäyksiä ehkäpä siis tiedossa viikon sisään.

Sen verran työkuviot tulee muuttumaan, että mulla ei tänä kesänä tuota lomaa nyt sitten ole. Ja voin kertoa, että tuskin ehdin kesäpäivistä nauttimaan juuri ollenkaan. Mutta ei haittaa koska mä saan nauttia ihan kaikesta muusta ihanasta.:) Onhan se huippua laittaa pannullinen kahvia tulemaan ja nautiskella pihalla auringosta ja katsella kuinka Kira juoksee ympäri pihaa ja pyörii nurmikolla ihan viimeistä päivää! Parasta!

 Nyt ymmärrän miksi kaikki haluaa tulla harventamaan tätä puskaa.

 Pihaa:)

 Miun rakas<3

 Välillä täytyi vähän huilatakin.

 Oi, miten kaunis!

 Nautittiin auringosta!

 Haha, vieläkin pihalla!

 Pihan vartija!

 :)

 Kesä ja aurinko:)

 Tässä oli mun päivän eväät ja lukemiset.

Ja edelleenkään en osaa olla normaali kuvissa!

Tässä oli vasta ensimmäinen pläjäys mun vapaapäivästä. Viikonloppuna ehti todellakin tapahtua vaikka mitä, ja näinkin kaikkia ihania ihmisiä vaikka kuinka! Onneksi jälleen kerran mulle on osotettu että tämä kaupunki ei nyt tällähetkellä ole mua varten ja olen todellakin enemmän kuin tyytyväinen omiin ratkaisuihini. Mutta loppuviikosta olisi tulossa juttua siitä, mitä mun elämässä tulee muuttumaan ja miksi:):) 

Nyt lähen vielä Kiran kanssa ulos, suuntaan suihkuun ja nukkumaan. Aamulla menen Milla Magian kanssa puurtamaan töihin:)

Kauniita ja liskomaisia unia! 
Tanja

Ei kommentteja: