sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Erilainen elämä!

Mun elämä muuttuu ensi viikon aikana ihan täysin. Tästä lähtien mä kirjoitan tänne näitä samoja juttuja kuin aikaisemminkin, mutta sitten multa löytyy uusi blogi johon tulee enempi juttuja tuolta toisesta kaupungista. Mun elämästä siellä. 

Tiedän että kaikki ei hyväksy mun suunnitelmia, mutta nyt mä olen itse onnellinen ja todella tyytyväinen tekemiini ratkaisuihin. Kotkan talo jää edelleen meille ja siellä mä asun aina Kotkassa ollessa. Ja mun uudessa kaupungissa mulla on vuokrakämppä jossa nyt sitten tulen suurimman osan mun viikoista viettämään. Ainakin nyt tällä hetkellä. Ties missä asun 10 vuoden kuluttua;) Kuvio on hankala, mutta kaikki on loistavasti suunniteltu ja laskettua että kaikki on mahdollista!

Elikkäs mun kaupungiksi vaihtuu Vantaa ja mulla on siellä uusi työ, ihan siksi sinne lähden. Mä todellakin menen sinne vaan tekemään töitä ja treenaamaan. Ja ihan kaikki parhaimmat ihmiset on jo luvannut sinne tulla punkkailemaan, joten ei tarvitse heistäkään luopua.:):) Vielä hetki ennen kuin pääsen sinne vielä kunnolla asettumaan, mutta jos mä joskus olen ollut innoissani niin nyt! Toki mulla on ollut loistavan erilainen juhannus takana joten siintäkin hyvät fiilikset!:)

Kirjotin tämän tekstin ihan vaan sen takia, että kaikki on ihmetellyt et mitä ihmettä mun elämässä tapahtuu ja että mitäs talo? No nyt on jotain vastauksia tässä ja udella saa sitten enemmän jos kiinnostaa:)
Harrastukset Kotkassa jatkuvat edelleen heti kun siihen kykenen:) Ja ehkä Vantaan seudulta löytyy joitain uusiakin;) Nyt mä lähden laittamaan mun tavarat valmiiksi ja jos jää aikaa niin pakkailen muuttokamoja sitä virallista muuttopäivää varten:)

ps. Julkaisen sen toisen blogin osoitteen heti kun sinne alkaa tekstiä tulemaan:)


Yhtä hymyä, Tanja:)

Ei kommentteja: