perjantai 5. elokuuta 2011

VoteVoteVote!

Nyt minulla on suuren suuri ongelma. Siis lähes jokapäiväinen, mutta tällä kertaa mä olen itse saanut paisutettua asiaa halajalla liian kivoja vaatteita. Lauantai rientoihin olisi tarkoitus löytää jotain sopivaa päälle pistettävää, mutta mä en osaa päättää. Vaatekaapista (tällä hetkellä kaikki lattialla) löytyisi vaihtoehtoja mutta en osannut päättää  mikä olisi paras kokonaisuus. Joten mikäpäs sen parempi idea kuin napsia kuvia kyseisistä vaatteista ja kysellä vähän mielipiteitä. Eli nyt juuri sinulla on mahdollisuus vaikuttaa mun pukeutumiseen!

Asu 1


 Mustat housut, keltainen toppi ja musta niittijakku.

Asu 2

  Korallin värinen mekko.

Asu 3

 Musta-hopea mekko.

Asu 4
 Valkoinen sortsipuku.

 Asu 5

Musta hame ja valkoinen paita.

Ei muuta kuin ääniä peliin!

Pahoittelen kuvien mahtavaa laatua, mutta mä todella sain tämän idean keskellä yötä ja taisin jo olla vähän väsynyt, kun heräsin aamutuimaan mekko päällä ja tietokone sylissä. Hups! Nyt mä juon pannullisen kahvia, siivoilen, mietin mistä sais hartiahieronnan ja meen illaksi taas duunimaille:)

Muotiterkuin Tanja

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Asu 3 ehdottomasti!

Anonyymi kirjoitti...

1 se on ;)

Anonyymi kirjoitti...

Asu 1 on aivan mahtava!
Terkuin Milla Magia