maanantai 25. heinäkuuta 2011

Viikonlopun riennot!

8päivää putkeen töitä niin on oikeasti sellainen olo että olen vapaani ansainnut! Ja mikäs sen parempaa kuin ajella Kotkaan ja mennä suoraan huippu ystikselle! Salaatit, patongit, ja coktailpiirakat odottivat mua siellä valmiina. Toki muutamat siiderit kylmään ja ilta saattoi alkaa:) Oli ihan mielettömän kiva nähdä pitkästä aikaa ja turista kaiken maailman juttuja. Puistolasta lähdettiin sitten etenemään kohti Nelkkua ja ei muuten kauaa mennyt kun bongattiin sieltä yksi aika mahti gimma:) Muutamien jälkeen olikin aika siirtyä Seukin puolelle. Täytyy muuten sanoa, että voi elämä! Ei siitä sen enempää. Pilkun jälkeen me käveltiin niitä seukin rappusia ylös-alas, mutta täysin hämärän peitossa, että miksi! Pari ystin tuttua lähti meidän mukaan hmm omalaatuisille jatkoille! Harvemmin on tullut baarin jälkeen pelattua korista(?) Joo ja se siitä! Himassa mä olin joskus kasin aikaan ja heräsin 11.00! Ja ai saakeli mikä järkyttävä krapula koko hela päivän.

Lauantaina oli tarkoitus lähteä uudestaan liikenteeseen, mutta vielä illalla mä mietin että en selviä! Mutta hei jostain syystä mä löysin itseni Seukilta. :) Mulla oli niin mielettömän kivaa, ettei tosikaan! Ja taisi muuten olla ensimmäinen kerta täysin selvinpäin siinä mestassa! Mä näin kaikkia mahtavia ihmisiä ja tanssin ihan hulluna. Vesikin maistui mielettömän hyvältä siinä kuumuudessa. Mutta mun mielestä kaikkein parasta oli ne jotkut kommentit! Neljä kommenttia jäi melkoisen hyvin mieleen.
1. Kaveri tokaisia kun nähtiin että; Sä oot niin söpö!
Ompas mukava aloittaa baareilu tällaiseen kommenttiin.
2.Oltiin S:n kanssa tanssimassa ja pari jannua yritti siinä koko ajan tulla meidän kanssa tanssimaan. Siirryttiin vähän syrjempään ja toinen niistä tokaisi; Hei, mennään perässä, noi on helppoja!
Saatiin niin hyvät naurut pitkästa aikaa! Näytettiinkä me siltä? Tanssittiinko me niin? Vai mistäköhän tämmöinen kommentti? Oltiin kuitenkin ehkä ne selvimmät ja runsaspukeisimmat! Kummallakaan ei ollut käytännössä juuri meikkiäkään. Ehkä me nyt sitten ollaan vaan niin halvan näkösiä! Hah!
3. Ja mitäs kun järkyttävän humalassa oleva seminuorikko tulee jutteleen jo pilkun jälkeen ja kommentoi; Mä olen tosi pahoillani, mut mun oli tultava sanoon sulle, et sä oot AINA niin kaunis! Painottaen sanaa aina!
En kyseistä kaveria ole ennen nähnyt, mutta ilmeisesti se on nähnyt mut!:) Ihan hauskoja tällaiset kommentit:) Innostuinkin sen verran että mietin kuukauden tipatonta. Siis ihan huvikseen! Itsekään en kyllä usko että onnistun siinä, mutta ainakin voin yrittää:) Toki nuo meripäivät tulossa..hmm ehkä elokuu?
4.Entäs se neljäs kommentti; Miten sä muka voit lähtä autolla, kun oot ihan humalassa!
Hahaha, en tiennyt, että veden juomisesta tulee humalaan:) Oonko mä sitten jotenkin käyttäytynyt niin? En mielestäni!
Jos tähän nyt lisäisi viidennen kommentin jonkan kuulin tänään:) Kun et sä tarvi juomista! Sä oot niin tollanen perusiloinen ja pirtsakka luonne et ei oo väliä juotko vai et! Milla magia<3

Koko viikonlopusta ei ole yhtään valokuvaa, joten nyt vain tällainen pelkkä tylsä teksti! Viikonlopusta ei jäänyt kuin kaksi asiaa harmittamaan ja meripäivillä aion korjata ainakin toisen nimittäin haluan nähdä A.S:n. Toinen harmittava asia jää varmaankin vieläkin pidemmäksi aikaa harmittamaan:( Univelkojen vuoksi olen nukkunut koko päivän ja illan tänään, joten nyt sitten kukutaan varmaan aika myöhään asti. Välillä mietin, että miksi en tee yötöitä kun yleensä kellon lyödessä 22.00 niin herään jotenkin ihmeellisesti henkiin. :) Taidankin huomisen vapaan kunniaksi pakata kamat valmiiksi työviikkoa varten.

Kauniita unia niille jotka nukkuu!:)

Tanja

Ei kommentteja: