sunnuntai 3. heinäkuuta 2011

oonko se todella mä?

-Oot ihana!
-Sulla on kyllä ihan mieletön persoona!
-Sulla on mielettömät silmät!
-Oot ihan mahtava!
-Sä olet ihanan värikäs!
-Sä olet kaikkea muuta kuin tylsä!
-Oot kyllä ihan hulvattoman hauska!
-Jos kaikilla olisi samanlainen ystävä kuin sinä, niin maailma olisi paljon parempi paikka!

Viimeisen kahden viikon aikana kuultuja juttuja minusta! Kaikki ihanat on keksiny nyt samaan aikaan antaa mulle palautetta:) Ja kaiken lisäksi tuossa on vain osa jutuista joista mulle on mainittu! Mä olen niin iki onnellinen kaikista muutoksista mun elämässä. Ja sitten vielä saa tämmöisiä kommentteja niin ai jukra on ihanaa! Mä todella haluan uskoa, että mä oikeasti olen tuota kaikkea! Kai mun on kohta myös uskottava et moni tykkää mun silmistä, kun niin moni niitä aina kehuu... Minusta ne on normaalit:)  Onhan se niin, että pienet pettymykset ei tunnu enää missään, kun muuten on asiat hyvin:):)

 Huppusankari!

Ja ilme!

Olin joku aika sitten sitä mieltä, että hymyileminen on turhaa ja jos välillä kovasti nauraa niin se korvaa sen hymyilemättömyyden. Olin väärässä! Kuulin viikko sitten että on kivempi koko ajan hymyillä ja välillä aina nauraa. Kiitos K.H(muistaakseni;)) sä olet niin oikeassa:):) Hetkeäkään en ole viikkoon murjottanut, pelkästään hymyillyt ja nauranut! This is fun! Ja tällä jatketaan edelleen!:):):)

Nyt on niin hyvä fiilis että muiskuja kaikille!

Tanja

Ei kommentteja: