tiistai 12. heinäkuuta 2011

Häslänpöslän!

Normaalisti mä kuvailen tosi paljon melkein päivittäin. Nyt mä en ole jaksanut kuvailla kuin lentokoneita aina kun olen ehtinyt. Nukun, teen töitä, treenaan ja loppuajan käytän kavereihin ja asuntoihin. Oon jo kympin aikaan ihan kuitti ja herään tosi aikaisin. Ei yhtään mua! En oo yhtään aamuihminen, joten on tosi outoa herätä aikaisin. Mutta silti oon onnellisempi kuin koskaan:) Tänäänkin mun elämään on mahtunut vaikka mitä ja luultavasti yhtä kiireisinä jatkuu seuraava...hhmmm vuosi ja relaan sitten kesälomalla:)

Mua oikeasti harmittaa etten ole ehtinyt tekemään mitään erikoisia "kesäjuttuja". En ole edes terassilla kerenny käymään! Suorastaan suomalaisuuden häväistys! Nyt pakko saada jotain erikoisia juttuja aikaiseksi kun kerran kesää on vielä jäljellä! Ai, söin mä viime lauantaina ekaa kertaa sushia, thanks A! Mietinkin, että alkaisikohan painottaa tuota ruokavaliota enemmän mereneläviin, kun tykkään mustekalasta, kalasta, rakastan katkiksia. Ei niinku kalapuikkoihin, mut tuommoiseen oikeaan ruokaan:):) 

Aikaisemmin tein postauksen jossa on mun vuoden juttuja niin nyt sitten muutama asia joita haluan vielä tänä kesänä tehdä!

Number 1 terassi käynti!

Olen aina miettinyt miltä kylmä olut maistuu terassilla!

Number 2 Kotkan meripäivät!

Hulinoihin on niin päästävä!

Number 3 maauimala!
1 Aurinkoinen päivä kun olen Kotkassa niin tänne suuntaan!

Number 4 ranta!

Edes kerran jos pääsisi kesän aikana rannalle! Ehkä voisi käydä jopa uimassa(?)
Joessa olen uinut, mutta meressä en vielä kertaakaan. Ehkä yöuinti?

Number 5 huvipuisto!

Ihan mikä tahansa huvipuisto käy!


Nii-i, ei kuitenkaan tämän monimutkaisempia  toiveita! Ja itse asiassa juuri muistin, että mehän käytiin poikien kanssa jo terassilla juomassa olutta! Eli yhden voikin jo vetää heti listasta!  Eli laitetaan plussana semmoinen, että jotkut muut festarit kuin meripäivät. En ole itse koskaan käynyt  kunnon festareilla, joten katsotaan koska sellaista olisi tarjolla mulle:):) Jos jollain jotain ehdotuksia kyseisten asioiden suorittamista varten otetaan ehdotukset ilolla vastaan!  Nyt äkkiä untenmaille, että jaksaa aamulla herätä auringon paisteeseen(ko?).
Unia!

Tanja

Ei kommentteja: