lauantai 16. heinäkuuta 2011

Torsdag part 1!

Viimeisen vapaan vietto! Oli mielettömän kiva päivä! Aamulla meinasi suunnitelmat mennä uusiksi, mutta ei sitten onneksi mennytkään ja me suunnattiin heti sään salliessa biitsille A:n kanssa. Eikä edes ihan hirveästi palellut!
Oltiin alkuun ainoat ihmiset koko rannalla!

Ikinä en ole tuolla uinut, pitäisiköhän harkita(?)

Mun rantapyyhe ja mun fat varjo!

Aamupalan söin rannalla. Täydellinen rantaeväs!


Kyllä se aurinko aina välillä paistoi!

Kukaan ei ehkä usko mun lauantai tekemisiä. Mutta mä kävin työpäivän päätteeksi Korkeasaaressa katselemassa sukulaisia;) Ja nyt mä katon Super bad-leffaa ja nautin iltapalaa. Nimittäin ihan kohta nappaan yhen buranan ja käyn nukkumaan. Kyllä kello on nyt puoli kymmenen on lauantai ja mä käyn nukkumaan! Joo, mulla on joku ihmeen kurkkutulehdus enkä pysty syömään tai juomaan. Kiitti Porvoon systeri , veikkaan että sieltä päin tullut! Kunnon yöunet ja jaksaa huomenna painaa pitkän päivän töissä! Nyt sitä buranaa! 

Ps. Huomenna tulossa torsdag part 2:)

Tänään saa juhlia munkin puolesta!
Tanja

Ei kommentteja: