perjantai 15. heinäkuuta 2011

Metsäretki!

Kotka visiitin kunniaksi lähdettiin Kiran kanssa seikkailemaan metsän uumeniin. No joo, 100 metrii tiestä metsään:):) Oli tosi lämmin ja mukava käppäillä hyttysten ympäröimänä. Vähän sain kuvasaldoa retkestä, mutta suurin osa kuvista oli tosi hölmöjä, kun tuo hauva on niin pirun nopea katoamaan kameran edestä.


Mun kulmien vesitorni!

Metsäpolku.

Mun jumppapaikka.

Kulmakunnan näköalatorni.

Tuolla näkyy kaukaisuudessa mun lapsuuden kulmien vesitorni:)

Pilvet peittää aina kivalla hetkellä auringon.

Raksuliini<3

Metsän kulkijat.

Miksi kävelen noin?

Onkos mulla stalkkeri?



 Tällainen retki tällä kertaa:)  Metsäily on kivaa! Vapailla oli enemmänkin kivoja juttuja ja niistä lisää juttua tulossa heti kun vain kerkeän kirjoitella:) Nyt mä katoan Mamma Mian maailmaan. Moi!

Tanja

Ei kommentteja: