sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Torsdag part 2!

Koska mulla on niin vähän tänä kesänä noita aurinkotunteja niin päätin, että nyt kun se arska kerran paistaa niin nautitaan siitä sitten täysin rinnoin. Ja niin mä tein. Heti kun poistuttiin A:n kanssa biitsiltä, katos pilvet ja mä hyppäsin takapihalle nukkumaan. Ja tällä kertaa mä en nukkunut edes peiton alla! Kyllä, mä olen edelleen valkoisempi kuin Kira, mutta who cares!

Kippura oli ihan kuitti lämmöstä:)

Onkos koirille aurinkolaseja?

Loput rantamansikat meni takapihalla.

Oiskos mulle yksi mansikka?

Onneks oon sheivan;D

Toinen otti vähän lunkisti:)

Jos vähän pyörähtelis tässä nurmikolla...

Onneksi mun viimeinen vapaa ei päättynyt näihin kuviin! Käytiin vielä illalla S.n ja A:n kanssa terassilla! Ai että maistui kylmä siideri hyvältä! Nam! Päivä päättyi ajeluihin (en itse ajanut;)) toiseen kotiin ja 8 päivän työputkeen valmistautumiseen! Kolme suklaantäyteistä työpäivää takana ja enää viisi edessä:) Viikonloppuna zumbaloo! Miksiköhän oon töissä syönyt suklaata, kun en oikein edes hirveästi tykkää? Ai ja oon kuulemma ehkä ainut nainen maailmassa joka ei tykkää suklaasta ja karkeista! Tunnustautuuko joku muu tällaisen ei tykkäämisen?

Kauniita unia! 

Tanja


Ei kommentteja: