keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

PahaPaha ihminen!

Mua nolottaa eräs tapahtuma viime viikonlopulta! Se tekee musta astetta huonomman ihmisen, mutta eniten mua harmittaa, että siitä seurasi jotain hyvääkin. Mun piti mennä lauantaina kaverin synttäreille ja olin ihan fiilareissa sinne menossakin. Viime viikon huonovointisuuden vuoksi en uskaltanut juomajuttuja luvata, mutta olisin kuitenkin mennyt. Lauantain koittaessa mä kuitenkin suunnistin ystävieni kanssa ulkoilemaan. Mulla oli äärimmäisen hauskaa, ilta päättyi kivasti  ja aamulla mut kohtasi mieletön krapula ja morkkis. Krapulalle tiedämme syyn, mutta morkkis tuli kun muistin etten ollut edes ilmottanut pois jäännistäni :(
Vietin kuitenkin iltaa ihanien ystävieni kanssa ja minulla oli hauskaa :):)

 Kirjaimellisesti litkin vinkkua!

 Aivosnapsien huumaa!

7 tämmöstä putkeen, EI ollut hyvä idea!

Nyt kun mä istun tässä parvekkeella, niin tule fiilis, että olisimpa vaikka Espanjassa. Mallorcan hiekkarannat kuumottaisivat nyt oikein toden teolla! Mä haluun! Todellisuudessa mulla taitaa seuraava loma olla vuonna 2013, että taitaa nuo haaveet jäädä :( Tai eihän sitä koskaan tiedä, elämä on ihmeellisiä asioita täynnä!  Nyt mä nautin hetken vielä tästä lämmöstä! Illan ohjelmassa ainakin tavaroiden pakkailua ja ruokaa!

Ps.En nautikkaan enää auringosta! Tervetuloa aurinkoihottuma!

Kiitti, kuitti ja anteeks!
Tanja

Ei kommentteja: