torstai 19. huhtikuuta 2012

Yön yli!

Hellou! Mä olen juuri matkalla Helsingistä Kotkaan ja kai sitä voisi sanoa, että kohti uusia haasteita! Tällä hetkellä toki vielä junassa matkalla keskustaan, mutta ehkä mä vielä yön pikkutunneilla pääsen peiton allekin :)
Oli ihana herätä tänään hyvillä mielin ja melkee terveenä! Siivosin koko kämpän ja lähin kaupan kautta töihin hengailemaan. Joo,joskus mä huvikseen hengaan töissä. Oli mulla toki iltavuorokin,etten nyt ihan turhaan hengaillu siellä:)
Kampin kauppakeskus tähän aikaan ammottaa tyhjyyttään ihmisistä! Joskus ihan kiva tehdä ikkunaostoksia ihan rauhassa:) Vielä melkein tunti dösän lähtöön ja mä meinaan jo nukahtaa tänne penkeille! Alunperin tarkoitus oli huomenna tulla takaisin kotiin, mutta kun mä tänään kerroin VM:lle mun viikonlopun ravaukset niin tajusin itsekin ettei tässä ole mitään järkeä! Siispä huomenna vapaa ja toivottavasti näen mun ihunii ystävii<3 Toivon mukaan tiedossa loistava viikonloppu ja mikä parasta, mä pääsen pitkästä aikaa kunnon sänkyyn nukkumaan!
Vihdoin dösässä, reilu kahden tunnin torkkuilu voi alkaa ja sitten yöllisiä seikkailuja pitkin pimeitä kujia! Kauniita unia kaikille ihanille ystäville, tutuille ja tuntemattomille!

Rakkaudella Tanja

Ei kommentteja: