tiistai 3. huhtikuuta 2012

Voihan möhköfantti!

Mulla on hurjan paljon kuvia mun muistikortilla ja nyt se sitten keksi lopettaa toimimisen! Kyllä ketuttaa! Mun piti tehdä vaikka mitä kivoja tekstejä valmiiksi tänne, mutta eihän se aina mee niinkuin pitäisi :(  Ei hätiä mitiä mä keksin äsken ihan loistavan idean tämän päivän postaukselle! Tytöt!

Mä joudun tunnustamaan, että olen laiminlyönyt joitakin mun ihania ystäviä! :( Se ei sovi joten aion tehdä asiaan muutoksen! Seuraavien viikkojen aikana aion jollain ihmeen keinolla kaikki nähdä nämä ihanat tytöt! Kahdet treffit onkin jo sovittu :) Tytöt saa sitten huudella, jos haluavat omat kuvansa pois täältä :) Jookos mun murut?

 Murunen! Tämän tytön kanssa meistä ei hirveästi ole yhteisiä kuvia otettu :( Johtuen osittain siitä että ei koskaan nähdä tilanteessa jossa olisi kamera mukana! Niin kuin urheillessa! Mä vahvasti uskon että tämä ihana tyttö tarjoaa mulle saunasiiderin ja saunan tässä joku kerta ;) Ei voi muuta sanoa että kun tähän mimmiin kerran tutustuu niin ei tästä ystävyydestä luovuta!

 Nopsi! Tämän tytön kanssa on tullut tehtyä ja juteltua vaikka mitä! En kestä sitä miten höppänä koko tytsy osaa olla! Veikkaan että tämäkään mimmi ei kyllä katoa mun elämästä vaikka asuttaisiin eripuolilla maapalloa! Miumau! :)

 Aiska! Tästä tytöstä mä tykkään hirmuisesti! Harmittaa kyllä tosi paljon, että asutaan eri kaupungeissa ja tehdään ihan erilaisia työvuoroja :( Tärkeintä on, että mä tiedän sun olevan aina mun ystävä vaikkei joka viikko nähtäisikään! Tämä tytsy on niin mieletön että ei kyllä löydy toista samanlaista!


 Jenny! Mä olen tuhannesti pahoillani siitä ettei olla nähty kohta puoleen vuoteen! Tuntuu, että siitä olisi ikuisuus! Hah, mutta tämän tytön kiusaksi mä lähden vieraille maille jotta voimme tehdä kaikkea hullua ja hauskaa yhdessä! Tuntuu muuten hassulta, että tuosta meidän kuvasta on aikalailla 3 tai 4 vuotta aikaa(?) Silloin kun mäkin olin vielä melko nuori :D Mä oon jo melkein  koneessa!!! ;D


Sihri! Jokaiseen kaveriporukkaan kuuluu yksi fiksu! Meidän porukan fiksuin ja konservatiivisin taitaa olla Sihri! Okei, osaa tämäkin tyttö repäistä oikein kunnolla, mutta hän on se joka vahtii meitä muita. Pitää huolta että me pärjätään, neuvoo ja auttaa aina kun vain voi! Kummankaa maraton ja jäätelöä someday? Ei oo toista samanlaista ja lälläslää tää tytsy onkin mun ystävä!

Näitä tyttöjä mä haluan ehdottomasti mahdollisimman pian nähdä (varokaas vaan;)). Teistä en luovu ja toivottavasti tekään ette halua luopua musta! Nonii nyt loppu tällaiset höpinät(ei sovi mulle)! Mä hyppään suihkuun ja yöunille! Huomenna taas painetaan duunia vapaapäivän kunniaksi ja sitten uudet tuulet puhaltavat! ;) Hiphei!

Rakkaudella, Tanja!

Ei kommentteja: