sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Kahden päivän ostokset!

Ajattelin etten koskaan tule tämmöistä postausta tekemään, mutta tässä mä tätä nyt näpyttelen. Kahtena päivänä oon käyny vähän katsastamassa kauppojen antimia ja mun saldo meinasi jäädä melko säälittäväksi! Lauantaina tosissaan systerin kanssa käytiin muutama lukaali kiertämässä ja mä sain ostettua tämän:

Ihan hyvää juttua siitä kyllä löytyi:)


Sunnuntaina otettiin uusinta kierros Sippuran kanssa ja jopas alkoi löytymään. Selkeesti kun miettii etukäteen mitä haluaa/tarvitsee ostaa on paljon helpompi löytää ne tietyt tuotteet.

 Tuollainen vähän persikan sävyinen luomiväri oli mun ostoslistalla ja semmoisen myös löysin. Toinen tarrautui vähän heräteostoksena mukaan:)

 Tämä aivan ihana huivi H&M:ltä.
Eikä kustantanut kuin 9.95€.

 Vero Modasta löytyi musta neuletakki(19.95€), tai Vilhelm kutsuis sitä "hihoiksi". Valkoinen perus trikoopaita (16.95€), joka saattaa ilmestyä kaappiini jossain muussakin värissä;)

 Kapphallista löysin toisen ihanan huivin ja hintaa tällä upeudella oli 11.95€.

Shoppailun jälkeen maistuu aina lounas! Carosin pestopastasalaatti toimii aina shoppailun yhteydessä. Sen verran oli jo kova nälkä että kaikki meni ja viel täydellinen moccacchino jälkkäriksi. Pahoittelen lupaustani paremmasta tekstistä;) Ite en ihan tästä diggaile, mutta ainakin tiedätte mihin rahani tuhlaan! ;D Ens viikon paria ihanaa päivää odotellessa..Mulla on koko ens viikko jo melkein täyteen suunnitelmaa ja toivon että kaikki sujuu parhaalla mahdollisella tavalla:)

Loppuun vielä nämä minu ihanat uudet hiukset:) Kyllä taas kelpaa mennä töihin!

Loistavaa tulevaa viikkoa kaikille!!!

Ei kommentteja: