torstai 27. tammikuuta 2011

Kauan kaivattu...

energia on palautunut!!! Ihan mieletön aherrus fiilis ollut tänään. kunnon yöunien ja aikaisen heräämisen ansiosta olen ehtinyt tehdä vaikka mitä! Toki ensimmäinen tunti heräämisen jälkeen meni kun kaikessa rauhassa nautiskelin Kiran seurasta ja kahvista!


Mikä mieletön etuletti!!

En enää nykyään selviä ollenkaan ilman kahvia. Järkyttävä hedari puskee viimeistään puolenpäivän aikaan jos jää aamukahvi välistä.

Saatoin kahvin lomassa selailla vähän HM:n kuvastoa ja nettisivuja.

Todellinen aherrus alkoi vaivattomasti pyykin pesemisellä. Siitä on aina helppo aloittaa niin pääsee oikein kunnolla vauhtiin. Eli mun päivä pitänyt sisällään siivousta, siivousta, suunnittelua, saunaa ja sapuskaa:) Kaikki ketkä on käynyt meillä viimeisen puolen vuoden aikana kaaoksen hetkellä tietää että meidän kämpän siivous vaatii aina vähintään yhden päivän! Ja se oli nyt sitten tänään! Aloitin vierashuoneesta, koska se on helpoin. Jatkoin makuuhuoneeseen ja siivouksen yhteydessä samalla laitoin vähän uutta ilmettä. Kadotin luumun meidän makuuhuoneesta ja nyt siellä on erittäin säihkyvät sävyt; musta, harmaa ja valkoinen. Kun lyhensin verhot ja laitoin ikkunaan mä sain aivan loistavan idean yhdelle meidän seinälle. Nähtäväksi jääkin onnistunko siinä vai tapahtuuko jotain katastrofaalista josta saan kuulla ikuisuuden! Mutta lisää siitä projektista myöhemmin;) Mun vaatehuoneessa olikin sitten pikkaisen enemmän hommaa. Siellä oli meinaan aivan järkyttävä kaaos. Vaatteet oli ihan sikinsokin. Mutta olihan se kiva taas "löytää" vaatteita joita ei muistanut edes omistavansa:)
Vaatehuoneen jälkeen mä siirryin mun työhuoneeseen. Kyllä, siellä se vasta olikin kaaos pahimmasta päästä! Neljän viikon silitettävät vaatteet lattialla ja kaikkea muutakin pitkin poikin. Ja kuten arvata saattaa se vaatemäärä oli ihan järkyttävä. Mut on kotona aikanaan koulutettu siihen että kaikki muut paitsi sukat ja alusvaatteet silitetään niin kyllähän sitä vaatetta oli kertynyt! Pestään siis tosi harvoin pyykkiä ja vielä harvemmin mä silitän. Vilhelmin mielestä normaalilla ihmisellä olis pitänyt jo vaatteet loppua kesken. Mut hei mähän oon kaikkea muuta kuin normaali! Sain työhuoneen inhimilliseen kuosiin ja aloin samalla suunnittelemaan vähän maalausta sinne. Yritän sen saada vielä tämän viikon loppuun mennessä hoidettua.
Koska oli ihan mieletön meno päällä siivosin vielä olohuoneen ja pakkailin talvivaloja pois. Sain samalla vähän suunniteltua kaikenlaisia remontti juttuja. Kohta ei ole suotavaa, että hengailen kotona ja oon energinen, koska  mun remonttisuunnitelmat laajenee koko ajan:):) Buaahhahaah! Mähän ne kyllä osittain ite teenkin! Vilhelm tosin suurimman osan. Ja taas kerran kiitos meidän avustajille:)
Järkkäilen vessan hyllyjä ja suunnittelin keittiötä ja, ja, ja, ja en enää muista mitä kaikkea mä mietinkään.
Illalla käytiin vielä starkissa, iskussa, expertillä yms. kurkkimassa ideoita. Aletaan olemaan molemmat keittiöstä aika yhtä mieltä joten kohta mars mars suunnittelemaan tarkempaa versiota. En niin malta odottaa! Saatiin loistava idea keittiönpöydästä ja aika potentiaalinen sohva vaihtiskin löydettiin! Mitähän vielä....Ruokakaupan jälkeen herkkukahvit naamariin ja sauna lämpiämään. Polttelin vielä ajankuluksi vähän roskia takassa ja nautiskelin savun tuoksusta. Sauna ja sapuskaa sen jälkeen voi hetken vielä huilata sohvan syövereissä. Huomenna taas duunimaille!

Ps. Toivottavasti jäi vielä energiaa huomisellekin työpäivälle:)


Mikä mieletön söpis<3

Tanja

Ei kommentteja: