tiistai 18. tammikuuta 2011

Kevät väsymys.

Mä oletan tämän olevan kevät väsymystä vaikkei kevätkään ole vielä saapunut. Vai voisko tämän ennemmin luokitella stressiksi? Vai puskeeko taas laiskuus kuorestaan? Mä suunnittelin jo viimeviikolla et maanantaina alkaa sitten hillitön treenaaminen. No ei alkanut ei. Kun kello 18 on jo niin väsynyt, että hädin tuskin pysyy silmät auki, niin on vaikeaa enää iltasin treenailla. Useimmiten työpäivinä olen kuitenkin kotona melko myöhään.
Sen verran olen tällä viikolla petrannut, että laitoin ruokavalion uusiks. Eli oon kahtena(!) päivänä jo syönyt ihan normaalia kevyttä ja terveellistä ruokaa. Pisteet siitä! Jossain kohtaa kun saisi taas tuon urheilun mukaan päivärytmiin niin voisi sekin helpottaa väsymykseen. Voihan se toki olla että mä olen vaan väsynyt. Nukun liian vähän! Tai juon liian vähän kahvia. !Ei se ei millään voi pitää paikkansa! Nyt ihan pakko mennä hetkeksi siivoilemaan että pysyneepi hereillä yöhön asti.Mun silmät lurpsaa!!!




Nuukahtaneet kukkaisterkut!

Ei kommentteja: