sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Mä oon ihan loistava!

Varoituksen sana: teksti sisältää melko tylsää materiaalia musta ja mun elämästä...
Sen lisäks et mä oon loistava, mä oon myös rakas! Rakkaalla lapsellahan on monta nimeä ja niin myös mulla.
Joka puolella mua kutsutaan eri nimellä. Omassa kodissa mä oon Tampe. Mami, Papi ja siskot perheineen kai kaikki kutsuu mua Tampeks. Suurin osa kavereista kutsuu myös mua tuolla nimellä. Tanjaksi mua kutsutaan välillä töissä ja toiset kaverit kutsuu, mikä välillä tuntuu hassulta :D Vaikka Tanja-nimi on yleisessä käytössä töissä niin kai mua nykyään melkein useammin kutsutaan Taneliksi :) Kersana kun oltiin enemmän tekemisissä serkkujan ja muiden sukulaisten kanssa mua kutsuttiin myös Tamuksi. Ja edelleen osa sukulaisista kutsuu! Kyllä mua pari favorittii joskus kullitellutkin eiku kullatellutkin:) Vai miten se on? Tuossa kai tuli nuo nimikkeet joita useimmiten tottelen, mutta ainahan voi keksiä uusiakin.  Saa heittää ilmoille jos tulee mieleen jotain nimikkeitä joita en nyt oo muistanut mainita. :D
Ai miksi mä sitten olen niin loistava? Itse mun on välillä hurjan hankala tarttua tiettyihin asioihin, mutta mun on tosi helppo avustaa ja opettaa muita esim. samaisissa asioissa joita mä en omalta osaltani saa hoidettua. Olenkin tullut siihen tulokseen, että oon vaan niin ihana, mahtava ja älyttömän superkiltti! Haluan ystävien onnistuvan omissa asioissaan täydellisesti, jotta  he olisivat onnellisia.  Miksi mä en sitten itse halua olla onnellinen omista saavutuksistani? Siihen kun vastauksen tietäsin, niin halleluja! Mä oon kaiketi liian avulias ja laiska. Toisaalta niin kauan kun mä muistan niin toisten onni on ollut mun onni! Olen aina valmis unohtamaan omat tarpeeni ja haaveeni jotta joku muu voi toteuttaa omiansa. Ja aina kun mä oon hetkenkään ajatellut itseäni on tapahtunut asioita joista en ole ylpeä, mutta en vaihtaisi koskaan poiskaan;D Ja kiitettävästi eksyttiin raiteilta...Siis pointtihan tässä koko asiassa on et neuvon mielelläni, opetan mielelläni, teen parhaani että ystävät pärjäävät loistavasti, autan parhaani mukaan ja ilmeiseti tästä lähin yritän tsempata myös omissa jutuissani:) hihi :D Oon vaan niin loistava neuvomaan toisia opiskeluissa.
Nyt riitti tämä avautuminen ja yritetään kehitellä ens kerraksi jotain paljon (todella paljon) fiksumpaa kirjoittavaa.:D

Kauniita unia kaikille! T.Minä

Ps. Kutsutaan taitaa olla päivän sana:)

Ei kommentteja: