keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Täällä haisee savu.

Mun keskiviikko on ollut ollut niin peruspäivä ettei mitään rajaa. Näin normaali elämä on tylsää. Joskin muutama hyvä kohokohta on tänäänkin ollut. Eli normi 6.45 herätys ja aamutoimien jälkeen töihin. Olin tunnin liian aikasin niin tiskailin ja lakkailin kynnet. Töissä mä olin hurjan ahkera ja sain aika kivasti kaikkea hommaa tehtyä. Hyvä koska kaiken piti tänään valmistuakin:) Kotiin kaupan kautta ja kotona heti täytettyä patonkia, nam! ja mikä täydellistä tein suklaisen laten johon päälle heitin kermavaahtoa ja nompparelleja, oli muuten täydellistä!! Mun päivän suuri kohokohta numero 1.


Nam, nam, nam!

Onneks ei tarvinnut kauaa touhuilla kotonakaan kun sain töistä aivan loistavan viestin. Kovasti vieläkin naurattaa vaikka kaaos luultavasti mua siellä huomenna odottaakin:D Ja voi hyvinkin olla että ongelman ratkaisu tulee olemaan pikkaisen isompi kun pystyn kuvittelemaankaan. Viesti töistä oli mun päivän kohokohta numero 2! Hahhaha !! naurattaa vieläkin!
Polttelin takassa roskia ja pesin pyykkiä samalla. Yhtään en tajunnut, että noista roskista lähtee savua ja sainkin kaikki palohälyttimet huutamaan. No nyt ne on testattu, toimii!! Ja ainakin Vilhelm heräs minipäikkäreiltään. Mikä tietysti oli mun päivän kohokohta numero 3!

Jos nyt menis laittaan saunan lämpiämään ja siivoilis sillä aikaa, niin vois toteuttaa päivän kohokohta numero nelosen. Nimittäin omaan sänkyyn, lämpösen peiton alle pujahtaminen ja vielä puhtaana. Mä meinaan haisen savulle!
Ps. Voiko päivässä olla montakin kohokohtaa? Vai onko kohokohta vain yksi asia?

Jos päivässä voi olla vain yksi kohokohta, niin sitten se tänään on yleisesti ollut; nautinto!

Saunan lämpöjä ja kauniita unia!
Taneli

Ei kommentteja: