torstai 6. lokakuuta 2011

Do you know what I did last saturday?

Illasta ei sen kummemmin muuta kuin, että teema oli missi/prinsessabileet ja osallistujina mun entiset työkaverit. Teemasta johtuen nuo vaatteet! Ja ei, en lähtenyt tuossa mekossa yöhulinoihin!;D Me kruunattiin jokainen juhliin osallistunut. Kaikki sai oman missinimensä, sekä työ-että vapaa-aika tittelin. Sekä kaikille oli kruunut! Toisille pahviset ja toisille vähän hienommat! Sapuskat olivat loistavat, kiitokset emännälle! Ja pikkuisen kipeenä kun lähtee liikenteeseen, niin saattaa tuo viinikin kolahtaa ihan semisti!

 Tässä mä esittelen kun sain kortin yheltä kivalta tytöltä! Tämä menee seinälle!

 Mä sain "nauhoittaa" tytöt. Tää meni S:lle:)

 Tämä teksti olisi voinut käydä kaikille, mutta ehdottomasti N<3

 Samalle tytölle meni tämäkin:)

 Tämä S:lle!

A lämmitti vähän pizzaa. Noita lautasia EI SAA laittaa mikroon!

Mä olen joskus vähän sählä. Olen sitä välillä töissä ja  useinkin vapaa ajalle. Tytöille ei tainnut olla kovinkaan vaikeaa miettiä mikä mun missinimi on! Ja ns.siviilissä ne sano että olen ehdottomasti; Miss Tohelo!

 Any questions?

Ja mun työmissinimi!
Miss tohelo! Ylläri!

Ps. Tykkään noista hiuksista!

Ilta oli mainio ja seura loistava! Kiitokset! Mitä muuta tästä illasta voisi sanoa? Kuohari oli hyvää, viini oli hyvää, snapsit oli hyvii! En pysty sanoo mitää kun oli huippuu! 

Torstai on toivoa täynnä;)
Tähän postaukseen ei Tanja vaan Taneli

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tanja... Ymmärsinkö oikein et oisin saanu ton boolikulhonauhan :DD voi eiiii

Terveisin raparperi<3

Tanja kirjoitti...

Kyllä vain ihanuus! Oon muuten parin viikon päästä melkein viikon siellä:):)

Anonyymi kirjoitti...

Joo se oliki mul töis oottelemas tänää :D Jeee! Keksitää jotai kivaaa ;)

Tanja kirjoitti...

ehkäpä jotain tosi raparperimaista;)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos kaikille seurasta!
Harmi tosiaan että osa oli sairaana mm. Miss boolikulho ;D
Tarjoulut ym. meni loistavasti... ei tulipaloa vaikka A- laittoi Prinsessa lautasen microon...tosinhieman aikaisemmin K meinas laittaa koko pizza-laatikon uuniin... onneksi sen sentään huomasin. silloin en ollut vielä vetässyt niitä 20 shottia : )
Piti nääs juoda Miss Pikajunankin omat ; D
Ja ilta loppui mainiosti... vanha nainen hunhingolla ; )
Ps. pikkilikka iloinen kun näytin hänelle että olit niin kauniisti arvostanut piirrosta.

Terkuin Milla Magia