maanantai 24. lokakuuta 2011

Vaasi

Mä olen aloittanut vaasiprojektin ehkä puolivuotta (vai enemmänkin?) sitten. Halusin vähän erikoisemman vaasin keittiön pöydälle ja finally it`s ready! Okei, viimeistelin sen äsken ja mulla meni ehkä 5 minuuttia. Eli se on ollut viiden minuutin päässä valmistumisesta aika kauan aikaa!! Oon niin ylpee itestäni!

 Vielä vähän kukkia vaasiin, niin loistavuutta:):)

Vaasin paikka on nyt ihan bueno!

Tosi hyvä fiilis tulee kun saa jotain tehtyä, vaikka se tekemä asia olisi näinkin pieni juttu! Olen niin tyytyväinen, että saatan sen kunniaksi suunnata kohta nukkumaan! Jos vaikka huomenna saisi vielä enemmän asioita tehtyä! Ja taas kerran reissattua toiseen kotiin:):)  Keskiviikkona voikin sitten aloittaa "pienen" työputken, eli 10 päivää duunia, mutta sitten tsäppädäi! Heipodei mä painun nyt untenmaille!

Tanja

Ei kommentteja: