sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Himokasta!

Mä olen tsempannut ja pysynyt erittäin kaukana kaikista kengistä. Mutta(!) Nyt kun Skopunkten avattiin ihan mun työpaikan lähelle niin houkutukset nousevat suuriksi. Käy ihmeessä vähintään kurkkaamassa nuo nettisivut. Aika herkkuja löytyy jokaiseen makuun. Mun makuun vähän liikaakin. Tähän päivään asti mä päätin olla menemättä kyseiseen myymälään, ja taas se mutta! Sisko tuossa kehuskeli ostaneensa kahdet kengät ja mä ajattelin, että jos se ostaa kahdet niin kyllä mä voin ne yhdet ostaa. Mullahan ei oikeesti ole syksykenkiä tai tyylikkäiktä/siistejä talvikenkiä! Ei oikeesti ole! Minkä mä sille voin kun mun himot nousee valloilleen!! Elikkäs ainakin nettisivuilta ja pikaisella katsauksella myymälään mä luulen, että valinta tulee olemaan haastava! Yhdet näistä kaikista ihanista. Tähän mä keräsin vain jäävuorenhuipun mun lemppareista.

 
Veikkaan, että nämä olisi täydelliset mun kaupunki ilmeeseen:)

Nämä taas sopisivat mun rokkipäiviin. 
Ja pitäsi varmasti varpaat lämpöisenä. Villasukka varalla tietysti:D

Ehkä enemmän syksyinen kenkä, mutta livenä, naminami!

 
Talvikengät? No ihan hyvin voisi olla!

Näistä ehkä alkoi kehkeytymään mun suosikit,
sopii hyvin mun uuden takin kanssa (mitä ei kyllä vielä ole)!

Hankala tulee olemaan minun valintani, mutta sovittelemalla sen sitten tietää ja kun näkee livenä. Kaikkiahan näitä ei varmaankaan myymälästä löydy, mutta jotkut mun on nyt saatava!!! Ehkäpä sitten esittelen ne täällä jos ja kun jotkut ihanuudet kotiutan! 

Enköhän taas palaa huomenna, kunhan selviän huomisesta työpäivästä! Sunnuntai duunit maistuu aina. Nyt katon Bondin loppuun ja käyn koisimaan, että saan heti aamusta kaikki tehot irti!! 
Ja jos nyt oot tänään ollut liikenteessä, niin kärsi krapulastasi:):)

Rakkaudella, Tanja!

Ei kommentteja: