keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Värikirjo.

Multa usein kysytään, että ostanko aina vaatteiden mukaan kynsilakat? No tässä tulee vastaus; en osta koska olen tehnyt sen jo aikaisemmin! Mulla löytyy jo aikamoinen lajitelma eri värejä, mun ei tarvi enää ostaa:)

 Rimmelin kimallus ja pari tuoksuvaa:)

Goshin läpinäkyvä pienellä kimalluksella.

 Seppälästä ostettu Selenen lakka.

 Lumenea ja Lorealia.


 Mun graffittilakat!

 H&M:n kynsilakat. Aika herkkuvärit!

Dependin kynsilakkoja löytyy Kicksistä ja
 muistaakseni Cubuksesta.

 Maybelline lakat.

Maxfactorit!





 
Mun Mavalllan lakat. Tykkään näistä kun sopivan pieniä ja 
sopii hyvin mun tarpeeseen:)



 Kaiken maailman kysiöljyt, kovettavat yms.

Seppälästä, Wild and crazy! Rakastan tuota väriä!



 En nyt ala mitenkään arvostelemaan lakkoja, koska mun käytössä nuo kaikki kestää täsmälleen duunipaikalle asti. Touhuan töissä niin paljon koko ajan kaikkea, että harvemmin voi samoja lakkoja pitää paria päivää kauempaa. Pinnallista nämä mun lakkakokoelmat? Pöh ja päh sanon minä. Mun työssä kynnet on oltava siistit! Muutamaakin eriväriä vielä kaipaisin valikoimaan. Ainakin jotain hopeista ja tosi härskiä pinkkiä! Kyllä noista tietysti usein löytyy juuri se sopiva, mutta en ole pitkään aikaan ostanut yhtään lakkaa, joten joutuu ehkä lähteä metsästysretkelle kunhan vähän paranen tästä mun kurkkutulehduksesta! Josta päästäänkin siihen, että miltä näyttää tyttö joka on maannut kolme päivää sohvalla, jolla on viime lauantain ripsivärit poskilla. Oon kyllä käyny suihkussakin, mutta oli astetta tujummat mössöt ripsissä. Kurkkutulehdus, päänsärky,ahistava kuumuus ja alilämpö! Alla kuva tästä ihanasta kokonaisuudesta! Melko pirteä!

Huoh!

Kauniita unia kaikille ihanille!
Tanja

Ei kommentteja: