tiistai 25. lokakuuta 2011

Ompelushuone

Vihdoin ja viimein sain mun työhuoneen sellaiseen kuntoon, että siitä kehtasi muutamat kuvat ottaa. Taitaakin olla ainut siisti ja aika lähelle valmis huone tuolla talolla. Ompelukone koristaa tällä hetkellä mun toista asuntoa, mutta tuohon pöydälle saumurin viereenhän se sopii oikein kivasti:) 

Kerrankin tilaa:)

Kivasti kaikista laatikoista pursuaa jotakin:)

Kukkamekko kaipailee uutta vetoketjua ja mun häämekko odottaa uutta ulkonäköä:)

Salama vähän pilasi kuvia, mutta inspiraationa mekkoja!

Mitähän se neiti haluaisi tälle mekolle tehtävän?

Mun buddy!

Harmillisen vähälle on jäänyt tämän huoneen käyttö, mutta toivottavasti pian pystyisin sen täydellisesti hyödyntämään! En niin malta odottaa, että saan otettua näistä kahdesta elämästä hyödyn irti oikein kunnolla. Vieläkin vaatii vähän totuttelua tämä reissaaminen, mutta alkaa olemaan jo ihan kivaa, kun välillä voi vaihtaa maisemaa:) Eipähän kyllästy samoihin juttuihin:):)

Työhuone on nyt kunnossa, joten on mukava vaihtaa kaupunkia tietäen, että seuraavaksi pääsee uurastamaan toimivaan huoneeseen:):) Vaikka todennäköisesti ensi kerralla talolla vaan nautitaan, saunotaan ja juhlitaan;);) Koko päivän uurastusten ja reissaamisen jälkeen alkaa olemaan semmoinen olo että mä painun sänkyyn! En yksinkertaisesti enää malta edes olla, joten kivat kauneusunet tekevät hyvää! Jos olen huomenna tehokas niin olisi taas kiva mekkoäänestys tiedossa! 

Tanja

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

MISTÄ MUN MEKKO ON LÖYTYN? En voi uskoa silmiäni....

Anonyymi kirjoitti...

Näyttäs olevan jotain meidänkin.....?

Tanja kirjoitti...

Siivosin huoneen ja löysin sieltä vaikka mitä!!! Paljon myös omia vaatteita, joita en tiennyt omistavani! ;)