perjantai 21. lokakuuta 2011

Päivän asu ja huomista;)

Heissan!
Pari viikkoa sitten sanoin, etten kyllä meinaa hurahtaa noihin syksyisiin juttuihin. Nyt olen tykästynyt mustaan ja ruskea saa jäädä!. No tämän päivän vaatteet ehkä kuitenkin enemmän tuki sitä ruskeaa kuin mustaa:):) Perjantai, kello ei edes 23 ja mua väsyttää joten nyt vain tämmöinen pikainen asukuvatuspläjäys!

 Tämmöisissä mä hengasin tänään kotona!

Mun päivän shoppailu, out off home vaatteet:)

 Tuubikaulaliina Lindexiltä! Aivan ihana ja löytyy monessa eri värissä!

 Takki on joku ikuisuuden vanha ja tais olla Vero modasta(?)

 Neulepaita Lindexiltä 19,95

 Eläinpaita  H&M, joku vanha tämäkin ja uudet säärystimet:)

Pieni väläys mun huomisesta juhlamekosta. Tätä mekkoa mä metsästin ympäri Kotkaa, kun en sitten tiennyt mihin toimipisteeseen sen tilasin:) Mutta ihana päällä ja parempaa kuvaa huomisen illan jälkeen!  Kuva on tarkoituksella huono, koska en halua liikaa paljastaa ja mun naama oli kärsiny;D


Nyt mä nautin vielä hetken illasta, juon maitoa ja käyn nukkumaan. Huomenna meinasin nautiskella Kotkasta, nähdä porukoita, tehdä jonkun kivan lenkin ja ehkä vähän nauttia tyttöjen seurasta!<3

Kauniita unia!
Tanja

Ei kommentteja: