maanantai 7. marraskuuta 2011

Dance like an angel!

Mielettömän kivan viikonlopun jälkeen on aina astetta haastavampaa palata arkeen! Mutta näin sitä ollaan taas työpäivästä selvitty ja taivas loistaa:) Tänään mä haluisin pukeutua vähän rennompiin, mutta semisiisteihin vaatteisiin. Toki mulla oli aamulla aikaa leikkiä kameran kanssa vaikka heräsin ihan järkyttävän myöhään!

 Haukotus, irvistys, vai mitä täs on?

 Paidat jotkut ikuisuuden vanhat ja housut on Lindexiltä ostettu alkusyksystä.

 Nike-sukat:)


Joskus taas meikkaan töihinkin, tänään ei jaksanu.

Mä tajusin eilen illalla jotain mitä mun olisi pitänyt jo järjestää aikoja sitten mun elämään. Mä rakastan juoksemista, mä rakastan saleilua, mä rakastan luistelemista, mä rakastan laskettelemista, mä rakastan lautailua, tai rakastaisin jos osaisin lautailla molempiin suuntiin:) Mutta se mikä saa minut kaikkein eniten hymyilemään on tanssiminen. Siitä on ihan liian kauan kun mä olen viimeksi tanssinut yleisölle ja tälle asialle mä haluan tehdä muutoksen! Mä haluan tanssia, mä haluan tuntea sen fiiliksen kun mä leijun katossa sitä hyvää oloa!

 Nyt mä lopetan haaveilemisen ja teen asialle jotakin!


Rakkautta kaikille!
Tanja

Ei kommentteja: