tiistai 1. marraskuuta 2011

This is how I spend my days!

Mä halusin tehdä tällaisen postauksen jossa kerron mitä mä oikeasti päivisin teen. Siis tällaisena ns. normaalina päivänä! Silloin kun mulla on työputki menossa, mä yritän keskittyä vain ja ainoastaan työhön, treenaukseen ja tietysti tänne kirjoitteluun! Mä rakastan mun duunia ja treenausta! Toki nuo arki askareet vaihtelevat, mutta nyt onkin kyse tästä päivästä niin täältä tulee!

Ensimmäisenä heräämisen jälkeen mä aina heitän jotkut rytkyt niskaan ja suuntaan karvapallon kanssa ulos. Ihan kivasti se aina lähtee, mutta  joskus jos mennään liian aikasin,käy näin!

 Ai pitiks mun nousta?

Tarkoitus oli lähtä aamulenkille, mutta päädyinkin tekemään mun mekkoa. Siitä tulee täydellinen!! Oon ihan rakastunut siihen vaikkei se ole vielä valmiskaan! Kiitokset pojille mallin valinnan kanssa:)

 Lyhensin vähä helmaa;)

 Näitä palasia tuntuu aina löytyvän sieltä sun täältä;)

 Ja tällä mä taion ihmeitä! Mun oma Fashion!

Tänään viitisen tuntia mekon tekoa, muutamat lenkit Kiran kanssa ja sapuskan tekoa, muuta ei ehtinyt kun joutui laittautua töihin! Löysin tuon raitapaidan(mekon) viimeksi kun kävin Kotkassa. Olen sen ostanut joskus muutama vuosi sitten ja nyt se ei enää kiristä niin pahasti, joten halusin heti pukeutua siihen!

 Hiuksille pitäisi tehdä jotain!

 Silmäpussit.fi

Iltavuoro töissä ja sen jälkeen suoraan salille. Multa usein kysytään, että miten mä jaksan? Nyt kun olen kuukauden päivät treenannut kunnolla, niin en ehkä ole kertaakaan todella ollut väsynyt. Vaan energiaa tuntuu riittävän vaikka ihan jaettavaksikin! Semmoinen kevyt tunnin salitreeni, pyöräilyt kotiin ja hakemaan Kira lenkille. Kierreltiin teitä ristiin rastiin ja lenkki vähän venähti;)  Ainakin 15 tuntia touhuttu hetkeäkään lepäämättä. Ja kummallista mulla tuntuu olevan vielä vähän energiaa jäljellä. Siispä saatan vielä hetken laittaa paikkoja kuntoon:)

Salin jälkeen aina yhtä hehkeä! Haha:D

Ei mun päivissä tapahdu mitään ihmeellistä. Tämmösiä ne on! Unet minimiin, että ehtii touhuta ja ahertaa asioiden parissa. Vapaapäivät on sitten ihan toinen lukunsa ;)

Rakkaudella
Tanja

Ei kommentteja: