sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Vain parasta isille!

Meidän iskä on jonkun aika kerännyt yhtä tiettyä lasisarjaa, vähän vaihtelevalla menestyksellä tosin. Laseja on usein lahjaksi tullut, mutta mm. minä olen sieltä ainakin yhden lasin rikkonut! Nyt sitten viime torstaina kävin vähän isin kaapilla vakoilemassa mitä laseja siellä on ja mitä puuttuu! Perjantaina suuntasinkin sitten Jumbon Stockmannilta hakemassa pari viskilasia! Tärkeintä on, että lahja oli mieluisa, mutta kyllähän se välillä tuntuu hassulta ostaa laseja jotka maksaa 25€/kpl! No ompahan taas enemmän laseja rikottavaksi;) Toki nuo lasit ovat täydelliset!

Eli tällaiset Riedelin lasit ostin isukille!

Tänään oltiin juhlistamassa isukkia! Vaikka mulla oli kamera mukana niin kuvasaldo jäi nollaan! Oli kivoja ihmisiä ja ihanaa sapuskaa. Ja koska mulla edelleen eilinen ilta/yö painaa pahasti päälle, niin mä käyn kerrankin ajoissa nukkumaan ja toivon että 4 työpäivää menee mielettömän nopeasti! ;) Mutta siitä lisää myöhemmin:)

Ps. Kiitos perhe ja ihanat ystävät, ketkä teitte mun viikonlopusta mahtavan!! <3

Ihanan mahtavaa seuraavaa viikkoa!
Tanja

Ei kommentteja: