tiistai 15. marraskuuta 2011

Rakas joulupukki!

Koska joulu on vuoden paras juhla, ja mä toivon aina mielettömästi asioita lahjaksi. Tänä vuonna mun lista on lyhyt, mutta erittäin tarkkaan mietitty! Mä niin rakastan joulua! Ainii mä sain tänään tehdä vaikka kuinka monta joulupakettia töissä. Vähän ihanaa!

 
Jonkun tämän tyylisen Guessin laukun haluaisin,
johon mahtuisi mun viikonloppu reissujen matkatavarat:)

Tämä mun kaappiin, kiitos!

 
Mun lemppari suklaa ja oikeastaan ainut josta tykkään!


Olen jo pitkään himoinnut tämmöistä korua, mutta en ole raaskinut ostaa.


Tämän olen hyväksi todennut ja edellisestä jo pohja näkyvissä!
Ja N tämä ei ole muurahaismyrkkyä;)


Colaa yleensä löytyy kaapista jouluna, mutta kunhan varmistelen:)


Sovitusnukke! 


 Nythän toki vasta marraskuu ja listalle voi tulla lisäyksiä, mutta eiköhän nyt mennä näillä! ;D Koska mä oon näyttäny ihan kauheelta ehkä viimeisen viikon,ni kuvia itsestäni ei nyt tipu! Katsellaan sitten kun saan univelat kuitattua! Nyt mä teen jotain ja sitten mä nukun! Heipodei!

Ei mulla muita toiveita, kiitos! :)
Tanja


Ei kommentteja: