perjantai 11. marraskuuta 2011

Keskiviikon työvaatteet!

Kohta loppuisi koneesta akku, enkä yhtään tiedä missä laturi, joten aika pikaiseen tulee nämä vaateasiat! Mulla oli tiistain iltavuoron jälkeen aamuvuoro, joten kappas unet jäi jälleen kerran muutamaan tuntiin. Ihanan tehokkaan aamun ansiosta mulla oli kuitenkin tosi hyvä päivä töissä ja koska vaatteet oli taas mua niin viihdyin myös niissä:) Tässä tulisi muutama kuva ja oikeesti vain pari tuntia unta takana!

 Joka päivä sama naama:)

Boleron olen joskus ostanut Seppälästä, punainen toppi on GT:n  ja tuo ihana musta toppi löytyy Lindexistä. Tällä hetkellä sitä on mustana ja luonnonvalkoisena. Ja mulla ei ehkä koskaan ole ollut hiukset noin kun kerran mun luottokampaaja sanoi ettei sovi, onko näin?

 Samat särpät!

 Vähän näkyy paremmin tuo toppi tässä.


Aina mä lopetan näin, mutta jälleen kerran mä painun pehkuihin. Tällä kertaa mä en lue, enkä laske lampaita vaan mä lasken öitä! Taitaa olla kahdeksan;D

Öitä, nää unissas ötököitä!
Tanja

3 kommenttia:

CphGirl kirjoitti...

ei montaa yötä enää.. ;-)

Anonyymi kirjoitti...

hyvin sopii hiukset <3

Tanja kirjoitti...

Hej, Köpistyttö! Mua jännittääjo kovasti löydänkö koskaan lentokentältä ulos!

Hiukset sopii, mutta väri mietityttää ;)