sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Yks litra per glögi!

Virallinen pikkujoulupäivä:) Työkaverin kanssa lähdettiin Kotkaan jo perjantaina.Valmisteltiin juhlia ja samalla vähän esijuhlittiin:) Aamulla kun päästiin sängystä ylös niin käytiin vähän kävelylä metsässä ja nautittiin saunasta. Muiden tyttöjen saapumisen jälkeen lähdettiin markkinoille ja nautiskeltiin markkinahengestä:) 

 Tähän oli pakko pysähtyä!

Mulla ei ehkä ihan ollut markkinavaatteet, mutta mä tykkäsin! Neule, laukku ja nuo käheän ihanat sukkahousut ovat kaikki Lindexiltä. Kaikkia tuotteita pitäisi edelleen löytyä myymälöistä, toki kannattaa muistaa että myymäläkohtaisia eroja on tuotteiden saatavuuksilla. Takin olen joskus ostanut H&M:ltä eikä sitä kyllä enää löydy mistään.

 Melko mairea ilme!

 Välillä oli vähän levottomia juttuja ;)

Ilta sujui kiitettävän hyvin. Syötiin, juotiin, nautittiin seurasta,avattiin lahjoja ja naurettiin! Koko viikonloppu ollut ihan huippu vaikka tänään ollaankin vähän kärsitty:) Mä olin jälleen kerran vähän prinsessa. Sain tuon kruunun lahjaksi, ja päätin pitää sitä koko illan!

Viiniä ja glögiä!

Mekon ja tuon laukun tein itse melko pikaisella aikataululla. Minusta mekosta tuli kiva ja tykkään tosi paljon tuosta väristä:)
 Kiitos K kangaskauppaseurasta. Kiitos J ja T värin valinnasta. Ja mallin valinnasta kiitos V :)


 Kiva toi naama!

Jokainen sai lahjaksi itseään kuvaavan jutun ja mä tosissaan sain tuon kruunun. Tämä kuva on ihan loistava ja minusta kaikki on saanut kivasti oman persoonansa esille:D Ja toi Jonnan sakko on tullu mulle. Kiitos siitä! 

Tytöt!

Nyt mun tarvii vähän levätä ennen kuin käyn nukkumaan.  Heittäkääpä vähän kommenttia tuosta mekosta:) 

Kiitokset kaikille!
Tanja

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

vau,upea mekko :)

enpä osaisi itse tuollaista tehdä!
Sopii tuo punainen väri tosi hyvin.

nekkkis kirjoitti...

On kyllä ihan pikkujoulumekko!

Aah, kuolasin tänään tolla samaisella fudge-kojulla! Tuns jo miten suupielet kostu.. :D

Tanja kirjoitti...

Minusta tuntuu että tuota mekkoa tulee käytettyä muutenkin kuin vain pikkujouluaikaan.

Tuo fudge-koju oli ehdoton ykkönen, mutta en mä viitsinyt siitä mitään ostaa kun en tykkää karkista. Vaikka tossa kohtaa mä mietin et tykkäisinkö kuitenkin:D

nekkkis kirjoitti...

Onhan ne jo maistuvan näkösiäkin :) Ja onneks kalliita, joten sinne jäivät! :D