sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Asuvalinta!

Sunnuntai lopuillaan ja aika paljastaa eiliset vaatteet! Vetäisin ässän hihasta ja laitoin mukavat astetta rokimmat kuteet niskaan! Sai korkkarit ja minarit jäädä kaappiin, kun meikäläinen lähti illanviettoon. Seura oli parasta, mutta koska olen ollut jossain ihmeellisessä kurkkukivussa jo muutamia päiviä, niin puolen tunnin baareilun jälkeen mä päätin lähtä ajelemaan kohti kotia. Joo, harvemmin olen ennen kahtatoista baarista lähtenyt mutta näin nyt tällä kertaa ja aamulla kiittelin itseäni fiksusta valinnasta! On muuten melko tulessa tuo kurkku tälläkin hetkellä! Droppia naamariin! Mutta hei nyt niitä vaatetus kuvia! Ja tietty tämän aamun tunnelmaa ennen duuniin lähtöä :)

 Rock!

 Punaiset farkut ja musta toppi, molemmat Lindexistä!

 (Huom. mun sukat!) Murunen<3

 Aamuluukki!

Hassusti silmät nappasi valoa:)


Nyt mä lähen lääkekaapille ja saunaan. Huomenna miellyttävä virasto, dna ja Aino kierros:) Kotkassa siis:D 

Varmaankin huomenissa tiedossa erittäin kriittistä tekstiä Hellosta! 

Rakkain terkuin, Tanja!

Ei kommentteja: