tiistai 6. syyskuuta 2011

Vaparin kunniaksi!

Vapaapäivää viettäessä ja tekemisen puutteessa kieriskellessä tulee usein hulvattomia ideoita! Mitäs nainen tarvitsee naruverhojen ripustamiseen? No hermoja, voimaa, nauloja, vasaraa, kahvia ja ne naruverhot tietty. Kaikki tarvittava onneksi löytyi omasta takaa (varsinkin tuota voimaa)  ja olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen:):) Mulla oli aikasemmin vain nuo kuvissa näkyvillä olevat valkoiset sivuverhot ja nyt lisäsin vielä nuo mustat naruverhot siihen rinnalle. Lopputulos on mun mielestä paljon parempi ja tykkään kovasti. Kiitokset  verhoista menee jälleen kerran Hemtexille! Parvekkeen oven edessä on tuollaiset valkoiset naruverhot solmittuna. Muutenhan kämppä ei ole vielä esittely kunnossa, mutta verhot on kivat ja kylppäri on jo esitelty täällä

 Musta ja valkoinen on jees!

Oven edessä solmittuina naruverhot.

Heti tuli paljon kodikkaampaa kun sai vähän tummuutta verhoihin. Nyt multa puuttuisi vielä matto, sohva ja mahdollisesti sermi. Mutta niitä odotellessa mä asun nyt näin. Sohvan mä kyllä haluaisin mahdollisimman pian! Alkaa tökkimään tuo sängyllä lötsääminen. Olisi kiva välillä vähän istuskella sohvallakin:):)Nyt mä taidan mennä käymään kaupalla ostamassa jotain hyvää! Jätän ehkä tänään treenin väliin ja vain nautin loppuillasta! Jos saisi vielä pari juttua tehtyä ajastukseenkin;) Jos en enää tänään palaa, niin mielettömän kivaa tiistai iltaa muruille ja nauttikaa, niin mäkin teen:)

Tanja

Ei kommentteja: