sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Timmi vatsa ja kivat pakarat!

Näin pizza ja sipsi ähkyssä, taidan lupautua treenaamaan ihan hullunlailla jouluun asti! 6 päkki olisi kiva ja jos noi pakaratkin samalla paranis:) Nyt kovasti juoksua, saleilua, jumppia ja uintia! Jos joku vaan osaisi kertoa mihin olen mun uuden uimapuvun laittanut! Huomenna otan mitat, katson niiden avulla tapahtuuko edistystä. Kuukauden päästä katsotaan mittailut uudestaan. Jos kehtaan niin laitan mitatkin esille;D Alan nyt joka sunnuntai laittamaan esille mun treenipäiväkirjan. On sitten pakko treenata ettei jää liikaa lepopäiviä näkyville;)  Mutta nyt vähän esimakua tulevasta!

Laatukuva!
 
Mun parhaimmat ja kivoimmat juoksuvetimet! Asicsen trikoot ja Niken paita!

Heti seuraavasta tilistä saatan tehdä pienen investoinnin mun urheiluvaatteille! Uudet vaatteet aina inspiroi tuota treenaamista pikkaisen lisää! Reilu 3 kuukautta tehokkaalla treenillä ja minimi juhlimisilla(?) ja katsotaan sitten onko treenistä ollut hyötyä!

Läskille kyytiä!
Tanja

Ei kommentteja: