perjantai 23. syyskuuta 2011

Duunia ja kipuilua!

HeipäHei! Ihan näin jo valmiiksi ilmoitan, että en todellakaan aikonut ensi sunnuntaina julkaista mun tämän viikon treenipäiväkirjaa! Ei, ettenkö ehtisi tai haluaisi treenata, mutta mulla on kurkku niin hurjan kipeä, etten yksinkertaisesti uskalla! Ihan vain siitäkin syystä, että mä yritän pitää sen tuossa kurkkukivussa. Kaikki muu sairasteluni saa jäädä, mulla ei ole aikaa semmoiseen!
Koska mä nukuin yli 12 tuntia viimeyönä ja heräsin tähän kurkkukipuun niin eihän tästä päivästä tullut mitään! Töissä oli kivaa, mutta kotona tylsää! Ei mua ole luotu vaan olemaan! Mitä muuta voisin tehdä piristääkseni itseäni kuin ottaa kuvia omasta nassusta. Huonoilla asetuksilla, niin ei näytä niin pahalta:D Kun muutenkin jo huono päivä!

 Silmäpussit kertoo että on ollut pitkät vapaat viime viikonloppuna;D

 Hehe, kaikkien ilmeilykuvien seasta löytyi myös YKSI hymyily kuvakin!

 Aika boring kuva!

Vähintään aina yksi ilme-kuva laitettava:D

Nyt kun kello lähenee miljoonaa, ja jos haluun tämän kurkkukivun pois niin se olisi ehkä kömmittävä burana laatikon kautta peiton alle! Kunnon lepo ennen kaikkea! Että jaksaa töitä painaa!  Terkkuja Belgiaan, mä nukun useimmat yöt:D 

Tiedän kyllä ketä kiittäminen tästä ihanasta kurkkukivusta! Mur! Mä olen tällä kertaa kiltti, koska itsehän sairaan henkilön seurassa olen ollut! En kyllä vaihtais, mutta silti! Mitä muuta poroja rakastavalle ihmiselle kuin; 
Poron perse! :D

 Jos oikein laskin niin se olisi 9 aherruspäivää edessä ennen lepoja:):) Kiitokset kaikille ihanille viime vapaista! Lauantaina oli hubaa! Sunnuntaina ei niinkään;) Maanantaina oli huippua! Ja tiistainakin oli tosi kivaa:) Ennen kuin alkaa liian levottomaksi nämä jutut niin moikka mä painun nyt(!) pehkuihin.

Ps. Miksiköhän olen joskus kuvannut poron persettä? Kysyn vaan!

Tanja

Ei kommentteja: